22/1-12

Teater idag på folkets hus :) Det är ju då teatergruppen som min syster är med i, men hon hade ju ingen roll i årets teater men roligt ändå :)

Annars har det inte hänt mkt i helgen. Bara vart hemma och tagit det lungt vilket jag tror jag behöver -.-

Nästa helg blir det fest på fredagen sen blir det att åka till älsklingen och vara hos henne :D

Jag just nu sitter jag och glor runt lite på nätet och myser med zimba (min katt) blir nog att försöka ladda ner en film sen eller snart om inte internet är lika segt som det var igår av någon anledning -.-

Ja men ni får ha det bra så hörs :)

BA SÅ NIVET!!

Ja jag bjuder på denna lite mongobild på mig i bageriet :P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0