Allt på en gång

ojojoj har ju inte bloggat på ett tag nu. Vad har hänt? Det har vart julafton, det har vart nyår med fest i Åtvidaberg. Skolan har börjat på nytt älsklingen har varit här och hälsat på och jag har vart hos henne. Ska även till henne nu om två veckor ungefär över helgen bara. Sen var det "fest" i fredags med Tim, Ida, Mangan, Jonte.

Sen Nu idag så hade man vanlig skoldag fast en jävligt slapp sådan. Började kvart i elva och slutade kvart i tolv så hade alltså bara en lektion och kommer ha sådana måndagar i fram till vecka 18 vilket känns riktigt nice. Nu sitter man på skype och pratar med älsklingen och har det roligt :D

Ja ska väl börja runda av och jag ska försöka bli bättre på att blogga. Jag lovar :)

http://www.youtube.com/watch?v=5CIqlBMqVVs

Har märkt att denna låten passar så bra på Doriann Kronqvist som jag älskar mest av allt i hela denna världen. Älskar henne så mycket att det inte går att beskriva med ord. Jag kommer aldrig att lämna dig älskling.

You became mine on the first night
We became lovers at first sight
Funny how a blink of an eye can turn your life around
Wanna spend every tomorrow
With you baby nothing is impossible
Fly you to the moon at the front row
There's no limit, let's go
Sometimes we simply fall out
But that don't change the fact
I'm tied to your love like heaven's chains
Always...

If you go, I go
If you stay, I'll stay
When you cry I'll try to put a smile on your face
If you fall, we fall
I will hear you call
Always know that baby I am yours and you're
Mine, mine, mine
We're a match made in heaven
Mine, mine, mine
We're a match made in heaven

Sen har vi ju även den allra första låten som hon skickade till mig efter att vi blev tillsammans och detta kan man kalla våran låt :)

http://www.youtube.com/watch?v=l8ukKCgT0_A&feature=related

Älskar dig verkligen och kommer aldrig lämna dig vad som än händer. Saknar dig och älskar dig mer och mer för varje dag <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Sen utsmyckade ju dorry mig på en fest med någon form av postit lappar och hon tyckte tydligen det var jättekul XD

BA SÅ NIVET!

Kommentarer
Postat av: Anonym

awe, så gullig du e älskling :') älskar dig för evigt <3<3<3<3<3<3<3<3< :*

2012-01-16 @ 22:51:50
URL: http://one-blue-ocean.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0