Börjar blogga igen vad fan ;-)

Tjenare alla!
Jag tänkte jag skulle börja blogga igen för nu händer det väldigt mycket känner jag :P
Ska försöka hålla denna bloggen igång men även min andra blogg där jag berättar om mina bakerk ;)

Har ju dessutom vart tillsammans med min underbara dorry i tre månader nu :)
Älskar dig verkligen och vet inte vad jag skulle göra utan dig :-*
Älskar dig <3 <3 <3 <3 <3 <3

Vad händer annars då?
Jo ajg tredje året nu på gymnasiet och om ni inte minns så läser jag livsmedelsprogramet inriktning på bageri och konditori.

Känner nu också att jag håller på att få influensa och det är ju sjävklart man ska få det nu när det är sista veckan på praktiken :(

Höstlov snart också :D yeeeeey :D
Då ska man träffa lite kompisar här hemma sedan ska jag ner och hälsa på älsklingen som jag inte träffat på en månad nu :(

Ja det är väl ungefär vad jag hade att säga idag :)
Ni får ha det bra så hörs vi snart igen för nu ska jag se film och ta det lugnt :)

BA SÅ NIVET!!


ÄLSKAR DIG :)<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0