3/2-13

Ja vad har hänt under den här tiden. Har varit lite upptagen för har mycket i skolan. Har varit hoss min älskling förra helgen sen har jag firat tim (kompis) på hans 20 årsdag genom att överraska honom tillsamman med alla hans vänner (dem flesta iaf)

Sen har jag haft en bakdag i skolan med UF. Sålde av 116 limpor denna gången :D Det blir man glad över :)

Sen har jag vart i skolan typ resten av tiden och bara arbetat. Har ju öppnat ett café i skolans butik så har ju haft fullt upp att göra produkter dit för min del av klassen som går bageri hade konditori dagen det öppnade och resten av veckan så det är typ bara vi och tvåorna som har arbetat med saker dit.

ja nu sitter jag och lyssnar på musik och chattar med älsklingen på fb. Skulle egentligen ringa men mamma sitter i telen och sen är jag trött :(

Sover så jävla dåligt på nätterna av någon anledning :S

Ja ska fortsätta med pratandet så ni får ha det bra så ses :)

Byee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0