4/2-12

Kollade lite på melodifestivalen och fastnade faktiskt för sean banans låt Sean Den Förste Banan. Asså det var faktiskt en av hans riktigt bra låtar. Kanske t.om med den bästa låten han gjort :)
http://www.youtube.com/watch?v=Aawp1Ixbfdc&feature=related


Ja annars har jag bara vart hemma idag. Var tänkte att jag skulle följa med Tim till hans morsas hus men blev inte så. Vi bestämde oss för att det en anna helg då jag har tid för vart lite stressigt idag annars.
Sen fick jag lite coca cola grejer av mamma idag också vilket gjorde mig glad :)
Det var en låda som livsmedelsbutiker har som reklam om dem säljer coca cola sen var det 2st iskuber som såg ut som små cola flaskor.
Riktigt snygga :) Nu är bara frågan var dem ska få plats för börjar bli lite fullt på väggen :S
Ja det löser sig nog.


Sen vill jag bara säga att jag älskar min Doriann Kronqvist av allt i hela världen :D <3<3<3<3
( Även fast hon hela tiden vinner över mig i wordfeud :P ) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0