18/1 2012

Vilken dag! Började med skola och idag hade vi konditori och även idag slutade vi tidigt :P Och en sak kan jag säga helt säkert nu. JAG HATAR MOUSETÅRTOR!!!!! Vi skulle göra såna idag och det tog fan fucking en halvtimmer att bara fixa botten till den som bestod av riscrisp och smällt choklad. Jag hatar verkligen dem jävla tårtorna.

Ja träffade tim senare efter skolan och var med honom fram till 8 tiden ungefär då jag tog bussen hem. Kan ju säga att vi hade inte direkt roligt. Han hade abstinens pga att hans cigg var slut. Det var kallt ute så han och jag har typ bara varit inne och spelat memory och hälge spelet XD Ganska roligt med sällskaps spel iaf fast det inte tillhör våran tid riktigt :P

Ja nu ska jag ta och lyssna musik eller se någon film kanske sen blir det att lägga sig och sova och vänta på en ny morgondag då vi har bageri :D 

BA SÅ NIVET!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0